Tuesday, March 25, 2008

Fericirea nu se cumpara...cu toate ca am vrut!


N-am stiut, ca toate lucrurile bune sunt doar bune la-nceput. Nu, n-am stiut, ca dragostea o pretuim numai atunci cand a trecut.Nu, n-am stiut, ca fericirea nu se cumpara, cu toate ca am vrut. N-am stiut, ca daca vreau sa te iubesc trebuie sa las tot ce-am avut. Dar stiu ca-ntr-o zi, cand eu nu voi mai fi, doar sufletul meu, numai el va mai sti ce n-am stiut. N-am stiut ca in iubire intr-o clipa poti sa pierzi tot ce-ai avut. N-am crezut cand un prieten m-a tradat si m-a lasat, dar am tacut. N-am stiut ca viata asta se termina si n-o ia de la-nceput.
Si au existat multe dati cand am vrut sa cumpar fericirea, fiind invatata sa cumpar "orice" imi doream...si am realizat ca doua lucruri nu pot sa le cumpar : sanatatea si fericirea...exact ce e mai de pret pentru un om....si am crezut ca pot cumpara macar amintirile, dar nici asta n-am reusit chiar daca am licitat cu multi bani...insa aici am avut noroc, pentru ca amintirile le-am "castigat" si sunt ale mele. Si am renuntat la tot, ca sa iubesc, si nu am primit nimic in schimb si n-am renuntat pe bani.....si dezamagirea a fost mare....si am continuat sa "nu stiu"....dar nu sa cumpar....
Nu va vindeti sufletele!....nu incercati sa cumparati un sentiment, si daca ati facut-o deja, nu o sa aveti parte de el....pentru ca nu-i cinstit!

1 comment:

Simona Ionescu said...

fericirea nu se cumpara..dar banii o intretin uneori.. Mai e si fericirea aceea aproape perfecta pe care o sa sentimentul ca iubesti spre-neconditionat... Defapt cand iubesti nu "ai" pe cineva.. Un prieten comun zice mereu "viatza este o experientza personala".. e o expicatie buna pentru acel "detinut" de sufletul altuia.. Asa ca frumos e sa iubesti fara sa tii pe cineva legat de tine.. sa fii fericit daca el sau ea e fericit(a). Este destul de simplu daca te gandesti.. Sau asa ar trebui gandita toata povestea asta cu fericirile.. In fond fericirea s-a nascut odata cu iubirea.. Insa, total inatmplator iubirea este un act de egoism pur!Don't worry!"The only way put is through!!"