Friday, March 27, 2009

Rugaciune pentru E.M.M.A



“Timpul trece !…”

Şi a trecut un an şi pentru tine,

Ne-am străduit din răsputeri

Să facem bine… îngerilor, ( ca tine )

Am suferit şi am trăit încontinuare,

Am cunoscut şi oameni de valoare,

Am realizat un lucru mare….,

E.M.M.A, un zâmbet şi-o alinare.

S-au strâns pe rând, mămici, tătici,

Să-ţi scrie ţie, tot ce-i doare,

I-ai ascultat, i-ai îndrumat,

Căci ţi-a păsat cu-adevărat.

Le-ai dat curaj ........să povestească,

Că un înger “s-a pierdut”….

Într-un timp ce-a fost trecut.

Şi azi noi te serbăm,

Şi-ţi înălţăm un gând din suflet,

Îţi spunem “la mulţi ani”!

Şi-ţi mulţumim că ai avut putere,

Că ai crezut în oameni, aceia cu probleme.

Ţi-ai câştigat respect,

Prin clipe de durere.

Şi a trecut un an şi pentru tine,

Şi vor mai trece încă mulţi,

Să faci întotdeauna bine

Acelora pentru care “te-ai născut”!

1 comment:

Ana-Maria said...

Frumoasa poezia iti doresc un Paste fericit.