Monday, January 28, 2008

NICI O STEA !



Cat am dat tot as vrea sa dau, cat am luat tot mai vreau sa iau, sa-nteleg lumea cum e ea, si vreau sa m-apropii de o stea. Viata e ca un cerc inchis, pana acum nu l-am deschis, de trecut nu-mi pare rau, si stau si fac ce vreau eu. Dar nici azi, n-am atins nici o stea.
Cat as vrea sa pot s-aleg mereu, drumul bun oricat de greu, nu-mi pasa eu pot sa astept!
Vreau sa am steaua mea, vreau sa ajung la ea, vreau sa o pot avea, caci eu n-am atins nici o stea!Caii bat trapul pe poteci, eu nu vreau, nu vreau sa pleci, ca licoarea prin mine sa treci, sa stai sa faci tot ce-ti doresti si apoi sa atingem o stea! Cat as vrea sa pot sa aleg mereu, gandul bun din tot ce-i rau, nu-mi pasa eu pot sa astept!
Vreau sa am steaua mea, vreau sa fi steaua mea, vreau sa ajungi la ea, caci eu n-am atins nici o stea! Caci eu n-am atins nici o stea! Sa nu-ti pese ce spun ei, viata iti da chiar tot ce vrei, daca nu sti, poti sa si iei, dar eu vreau, o vreau, vreau sa am steaua mea, vreau sa ajungi la ea, vreau sa o pot avea, caci eu n-am atins nici o stea!
Vreau sa am steaua mea, of Doamne cat as vrea, caci eu n-am atins nici o stea!
In Memoriam.......

No comments: