Friday, March 28, 2008

Viata nu e o opera de arta....

Viata nu e o pera de arta, eu o vad ca pe un targ, unde poti gasi orice, inclusiv nimicuri. Sincer nici nu stiu cum ar arata viata ca fiind o opera de arta....n-ar mai avea mare farmec...nu ca arta in sine nu e arta, insa viata e altceva. Si targul asta, care e viata leaga o nastere de o moarte, in care unii au mai mult noroc si curaj decat altii....eu poate sunt doar o visatoare, cine stie, insa de multe ori visurile mele nu au ambitii practice pentru a le face realitati, poate visele in sine sunt prea cuminti si prea naive. Intotdeauna mi-am dorit sa fiu sau sa devin "om de lume"...si ca sa raman in tema si-n lumea lui Octavian Paler el ar fii spus : " Mi-am zis mereu că explicaţia neputinţei de a deveni “om de lume” se află în faptul că nu m-am cizelat la timp, nu mi-am dat osteneala să-mi însuşesc unele deprinderi care ţin de civilizaţie, deci se pot învăţa. În realitate, cauza e mai adâncă, probabil. Nu e suficient să cunoşti ce vin se potriveşte la o anumită mâncare sau ce flori se cade să dăruieşti în funcţie de situaţie. Există în mine ceva needucabil, cred. Un amestec de tristeţe, lipsă de umor, stângăcie şi rigiditate m-a condamnat să văd în “mondenităţi” un chin, o corvoadă, o suferinţă, deşi, în singurătate, am tânjit mereu după ele."

No comments: