Thursday, November 20, 2008

Avem drept sa.........

Oare mai avem vreun drept?!...drept la viata...dreptul de a iubi pe cine vrem, cand vrem, cum vrem si cat vrem?...drept la opinii?...drept la raspunsuri?...drept la fericire si liniste?.....dreptul de a fi mama?!........................habar n-am sa raspund la toate astea...si ma isterizez, si ma inraiesc zi de zi, cand vad nepasare si oameni care iti spun "nu ai procedat bine", "ai gresit", "de ce ai facut asa", "ti-am spus eu ca o sa pierzi"........pur si simplu m-am saturat de desteptaciunea tuturor....care de fapt sunt niste ratati in viata. Mi-e scarba, imi provoaca mila de fiecare data....si ei sunt cei care supravietuiesc dintre noi toti. Oameni goi pe dinauntru....oameni banali....si fara nimic interesant. Gunoaie!!!
Ei sunt majoritatea...ei ajung sa ia dreptul altora la tot ce spuneam mai sus...oare cum o sa fac? hmmm....simplu ( din pacate ). Vreau sa am dreptul la o viata, la viata mea, vreau sa am dreptul sa iubesc atunci cand simt si vreau eu si cel mai important pe cine vreau, vreau sa am dreptul la opinii in situatiile in care sunt implicata, vreau sa am dreptul de a primi raspunsuri pe care le merit si mi se cuvin, vreau sa am drept la fericire.......vreau sa am dreptul sa fiu mama, si atunci dreptul meu stiu cui i-l voi da. Abia atunci voi intelege "de ce", "cum", "cand", "cat".
Avem drepturi, oameni buni...sunt ale noastre, nimeni nu ni le poate lua niciodata....au o semnatura...tu ti-o recunosti?.....e a ta?

No comments: