Saturday, February 16, 2008

I don't want to miss a thing !

Mereu imi zic : I don't want to miss a thing "...si intotdeauna a fost asa, poate e vorba de incapatanare sau orgoliu, nu stiu si nici nu ma intereseaza...
Acum sper ca "lumea" ma va putea ierta pentru simplu fapt, ca te iubesc....nici asta nu am pierdut...si am invatat sa lupt pentru ceea ce vreau cu adevarat si am obtinut. E greu, dar merita, in ceea ce ma priveste pe mine. Si pot sta treaza atunci cand dormi, sa te privesc si atat. Si te pot asculta atunci cand vrei sa vorbesti cu cineva si aici sunt mereu, asa cum intotdeauna am fost cand ai avut nevoie...si pentru toate astea, stiu ca voi primi "iertare". Si inchid ochii si vad...ce vad?!...destul de multe chestii, dar nu vreau sa adorm ca sa nu pierd ceva...si timpul trece si simtirile sunt mai intense si ceea ce e cel mai misto e ca putem ramane cu multe lucruri si intamplari faine...ele ne vor fii trecutul si prezentul de atunci. Si lumea va zice, ok...si lumea va spune, ce bine, si noi vom vedea ca nu am pierdut nimic de fapt, ba chiar am castigat mult mai multe decat ne-am fi imaginat, chiar daca mereu ne ascundeam de adevar, chiar daca ignoram un sentiment, chiar daca spuneam ca nu-i corect, chiar daca nu am putut da mai mult...insa am fost noi si atat, si pe viitor tot noi vom ramane, cu bune si rele, cu incertitudini si convingeri, cu regrete si cu zambet...si "lumea ne va ierta pentru ca nu am vrut sa pierdem - a thing - din tot ce a fost !"

No comments: