Thursday, March 27, 2008

A mai trecut o zi cu pasi lenti si parca pe loc..

Si s-a mai dus o zi din calendar...prea repede oare?!...posibil, si pana la urma ce mai conteaza, a trecut si gata, nu o pot intoarce. Si daca ma gandesc ce am facut astazi, asa mai special...tot stau si ma gandesc si nu gasesc nimic:......vesnica rutina, trezire matinala, poate prea matinala, savurez repede o cafea, parca m-ar alerga cineva...cateva tigari ( mai multe, de fapt :D )....apoi pregatiri de plecare...va intrebati unde?!....oare unde as putea la 6 dimineata, intr-o zi de joi "ca asa-i la noi"....in martie, frig, intuneric, oameni care dorm pe ei din picioare, fete triste si inghesuite in mijloacele de transport de infern ale Bucurestiului de astazi.....la lucru plecam.....si imi vine sa-mi zbor creierii gandindu-ma ca pierd 2-3 ore din somn, doar pentru ca tre' sa plec la munca atat de cu noapte din cauza traficului....si ajung dupa chinuri si iar chinuri, si coate date in stanga si-n dreapta....am ajuns la concluzia ca sunt un "robot" al 2008-ului. Dar pentru ce naiba ne zbatem atata, zilnic, pentru altii bineinteles...de parca ne-ar ridica statui intr-o buna zi. Si uite asa a inceput ziua, aia de joi, parea a fii una normala si chiar banala, insa am avut parte de prea multi nebuni, la propriu....si a trebuit sa iau parte, cu privirea si atat, la pumni si picioare, la declaratii catre politie si serviciile pe paza, alea de la mine de la lucru....din cauza unui nebun care s-a repezit la mine....si nebunul e nebun, n-ai ce-i face....si a trecut si asta, care ma luase ca din somn, insa instantaneu m-am trezit...speram ca dintr-un vis, dar n-a fost asa...asta e realitatea zilei de azi, aia in care ne trezim, alergam, respiram si uneori gandim :))
Toata ziua am avut senzatia ca, gandesc cu voce tare...si cand realizam asta, ma intorceam si-n dreapta si-n stanga sa vad daca cineva se mira de reactiile mele...era doar imaginatia mea.....si era frig si din cand in cand mai iesea putin soarele.....si ma luasera frigurile, nu ca n-as fii racita de o luna, dar mai conta...aveam senzatia ca ziua de azi nu se mai termina odata....si in cele din urma, ajung si eu acas' plecata de la 6 dimi....ajunsa la 22:00, ce zi "minunata"...cate am mai realizat si astazi....dar am obosit nefacand nimic, de fapt...mai nou nici pe trotuar nu mai ai voie sa mergi, ca deeee....urmeaza summit-ul....si acum va intreb eu pe voi....dar eu cum mai ies si cum mai ajung acasa?....daca nu am voie sa ies prin zona....da, am inteles, e vina mea ca stau langa Casa Poporului....sau in apropierea ei...nu era de ajuns toata nebunia de zi cu zi a capitalei...asta mai lipsea...summit-ul...in rest le aveam pe toate!...suntem in regula cu tot ce inseamna corectitudine, respect, buna-vointa....
This is our life!!!!.............every day and every evening...and in the morning it's sucks....again, another day...a new one full of surprises, but I liked it! :D it' s my life and only mine.

1 comment:

Simona Ionescu said...

Your life DOES NOT suck! Even if it seems like it! Ce-ar fi sa ne jucam de-a politistul bun-politistul rau.. Date fiind circumstantele.. Ti-ai ales rolul de politist rau deci imi ramena inevtiabilul rol d politisit bun...
Boon.. Ce-ai fi sa ne oprimputin si sa ne gandim ca acest oras gri are si el frumusetea lui.. Uneori pare un tot unitar.. si noi suntem micile creaturi care formeaza totul... Ok. Prrea filosofic nu? Vba prietenului nostru comun "Ce e totul?Totul e nimic".. depinde d unde privesti situatzia... Mai putin filosofic vorbind... te-ai gandit vreodata ca frumusetea vietzii asteia este activitatea constanta? trezitul dimineatza alaturi de ceilaltzi oameni la fel de grabiti ca tine.. care nu sunt posomoratzi, ci doar se gandesc la ce au visat azi noapte sau la zambetul de pe fatza iubitei lasate in asterunuturi..sau a copilului in leagan... Numai k nu reusesc sa iti povesteasca asta, asa cum nu reusesti nici tu! Stii cum e: daca vrei sa-ti zabmeasca oamenii din jur trebuiue sa zambesti tu mai intai! Trebuie sa fii mandra de cate lucruri ai invatzat pana acum.. de tot ce ai trait.. toate momentele astea te-au adus unde esti.. te-au facut cine esti acum! Fii mandra ca faci fatza unui oras care poate inghitzi p oricine, ca intalnesti oameni in fiecare zi.. e decizia ta daca vrei sa iesi din rutina sau nu.. And SMILE LIKE YOU MEAN IT!!!!!