Thursday, April 29, 2010

Irascibila....dar totusi un om normal.

Uneori ma trece si aceasta stare...sunt irascibila cand mi-e somn si trebuie neaparat sa ma trezesc, cand sunt obligata sa fac un lucru fara placere, cand depind de cei din jurul meu, cand nu pot lua decizii, cand vad ca timpul zboara atat de repede, cand ploua si nu imi arde de nimic, ca simt nevoia sa mananc ceva dulce si totusi nu pot, ca mi se termina bateria la mobil, cand pica conexiunea la net, cand incerc sa sun acasa si trebuie sa formez nu stiu cate prefixuri, cand nu imi raspunde nimeni, cand sunt privita ciudat, cand nu mi se raspunde la intrebari, cand nu mi se raspunde la salut, cand mi se rade in fata, ca sunt jignita, cand sufer si plang, cand nimic nu imi iese din tot ce am planuit, cand renunt la lucruri fara vointa mea, cand nu imi vad prietenii, cand nu imi vad oamenii pe care ii iubesc, ca nu pot avea sentimente sincere, cand pacatuiesc cu gandul, cand injur, ca sunt trista, cand nu imi place cum m-am imbracat, cand cafeaua e foarte fierbinte, cand tigara nu imi pica bine, cand coca-cola nu are destula gheata, cand mancarea e prea sarata, cand e aglomeratie in trafic, cand fac pana la masina, cand trebuie sa opresc la peco, cand nu am timp de nimic....nici macar de mine.
Sunt irascibila insa in limitele unui om absolut normal, banuiesc ca nici voua nu plac lucrurile enumarate mai sus.....
Hihi....sunteti irascibili?

No comments: